دلم گرفته
نوشته شده توسط : سپهر نامدار

دلم گرفته،

دلم عجیب گرفته است.

وهیچ چیز،

نه این دقایق خوشبو،‌كه روی شاخه ی نارنج می شود خاموش،

نه این صداقت حرفی، كه در سكوت میان دو برگ این گل شب بوست...

نه ، هیچ چیز مرا از هجوم خالی اطراف

نمی رهاند...

دلم عجیب گرفته است.

خیال خواب ندارم

كجاست جای رسیدن،

و پهن كردن یك فرش

و بی خیال نشستن

و گوش دادن به صدای شستن یك ظرف زیر شیر مجاور؟


در كدام بهار

درنگ خواهی كرد

و سطح روح ، پر از برگ سبز خواهد شد؟


دلم عجیب گرفته است...



سهراب سپهری 16.gif





:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: